Senaste orienteringen

Jag ligger ju lite efter med bloggandet, eftersom det blev ett missförstånd som ni kan läsa om HÄR
Så nu ska ni få lite bilder från orienteringdagen som vi deltog på. Jag & maya tänkte dock att vi kunde åka snålskjuts hela vägen och stalkade måns, wille & marcus. Som tyvärr också sög på orientering, så kom vi på en smart idee att vi kunde kopiera någon annans orienteringspapper med ett barr! Men tyvärr så märkte lärarna det... Så vi blev inte godkända. Men det var en liten upplevelse i sej, först trodde vi att vi hade gått vilse tills vi hör någon galning stå och sjunga så att det typ ekar i hela skogen (danne) & sen ser vi typ berget där han står och vrålar ifrån.. sen gick vi runt typ och kom tillbaka där vi började & måns hittade "små" vägar hela tiden & "visste precis vart vi skulle". Och vi klättrade över ett skitstort fallet träd! Men som sagt, det var med blod, svett & tårar som vi äntligen krossade mållinjen & blev underkända redan veckan därpå. Men kul var det!

(Inlägget har ingenting med min dag att göra, utan det var bara för att jag hade dessa små bilder som jag skrev om det)

Kommentarer
Postat av: maya

haha minnen :) <3

2010-01-29 / 16:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?