missförstånd

haha som ni kanske vet stor det maya, julia, sophie och sofie förrut men eftersomatt sofie inte skrev nånting tog vi bort det. men det verkar som att hon inte visste att vi hade en blogg XD jag frågade julia om sofie visste att vi hade bloggen men hon trodde jag menade sophie (notera stavningen) X.x

så här har jag gått och undrat varför sofie inte skriver i vår blogg men hon visste inte om det XD visste ni att dom har gått i samma klass mer än ett halvår och vi inte har komit på nåra bra smeknamn... det är ganska jobbigt när man ska prata med en av dom men vi säger "gamla sophie" och "nya sofie" eftersomatt "gamla sophie" började innan......... nu vet ni det!!!

 

själv sitter man och pluggar och lyssnar på musik. har biologiprov på fredag nästa vecka men det skulle vara den här fredagen så jag har pluggat ganska mycket men jag ska försöka plugga ännu mer jag ska fan minst på VG i NO och MATTE!!!!!!!!

efter skolan gick jag och julia och kollade på nagelstenar på panduro. det var ju inte nagelstenar på riktigt det var typ mer scrapbooking-grejer som jag ska sätta på naglarna XD det får bli nästa gång jag målar naglarna för jag ska försöka hålla detta lack ett tag och inte pilla bort hela tiden :D


"metall" hjärtan, 16 kr


stenar 300 st, 24 kr


pärlemorrosa stenar, 16 kr

är det inte sjukt billigt? bara man vet var man ska leta så ;)

egopic med mitt photo-face ;D

pussar och kramar Maaya

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N - I don't do normal

Va många som har denhär gratisdesignen..

2010-01-27 / 19:25:17     URL: http://Josefins.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?