streetstar

hemskt ledsen över den dåliga uppdateringen igår, jag var hon julia efter och kom hem vid 10 och ville bara slappa då :P
aja, när jag lämnade er ihår gick jag julia och sophie till oslna centrum. det var roligt och jag hittade en lila påfågeltröja på HM som var jättesnygg och kostade 130 kr typ:D och en vit mocka jacka på carlings och hade dragkedja på sidan och massa knappar och kostade 500 kr... det var lite dyrt men jag har blivit kär i den så jag ska nog köpa den om den finns kvar när jag får tillräckligt med pengar ( 1 feb får jag 420, sen vet jag inte om jag kanske kan låna 80 spänn av mamma och pappa annars får jag väll vänta till 1 mars :( )
sen gick sophie hem och vi gick till julia och åt och efter det mötte vi julias brorsa simon och vi skulle in på streetstar.
I biljettluckan:
jag: hej 2 dagar, jag går på solna kulturskola :)
han: eh... jaha det blir 200 kr....
jag: men, det stod ju att solnakulturskola får rabatt på 100 kr??? :O jag hade ju bara med mej 100 kr
han: jahaa men vem har sagt det för vi har inga papper från dom... jag jag kan kolla med min chef väääänta....
jätte långt efter.....
han: asså vad väntar du på??
jag: men hallå du sa ju att du skulle kolla med din chef!!!
han: eh... men vi har inget avtal med dom och jag kan inte släppa in dig utan pengar
han vänder sig om och pratar med sim kompis
han: fast jag ska vara lite snäll, du kan få en biljett för 100 kr
jag: fnys... tack........
så sen kom jag im och var ganska neggo. tack vare han hade vi missat det bästa så det var bara skittråkig paus nu :/
men det var ganska kul men julia och simon tröttnade och jag med typ så vi gick hem igen och åt hos julia. det var fisk soppa och jättegott :D och sen gjorde vi semlor och åt och kollade på robinson och klockan 10 gick jag hem :P
det var min dag!!!
nu ska jag till streetstar igen men julia svarar inte i telefonen X.X
igår hann jag inte byta om så jag kom dit i KSSS-tröja -.- inte kul och alla tittade...

Kommentarer
Postat av: Emilia

trevlig söndag!

2010-02-07 / 15:45:39     URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: maya

haha tack jag skrev det för läääänge sen men det har legat i utkast men det har CPat upp sig så att jag får inte bort den xD

vi får helt enkelt leva med den.....

2010-02-07 / 18:12:24     URL: http://sojas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?