fråga mellan två may/jor XD

från: maja.
fråga: hur gick det med ditt nagelpynt som du köpte på panduro???
kolla inlägget här

svar: asså det blev jättesnyggt, jag satte fast en vit sten på alla naglar och ett hjärta på ringfingernageln, en av stenarna ramlade av när jag sov, typ hela högerhanden unter första dag och ena hjärtat på spanskan första dan. nu har alla stenar och hjärtan ramlat av utom 3 som envist sitter kvar, så jag tror att det var ett halvkasst köp men det blev snyggt.
jag hade klistret som fanns på på baksidan av hjärtanen och som nog inte tol vatten, det är förhoppningsvis därför de ramlade av så snabbt....

jag har väll inga fokinaglar trort allt...

ska nog sätta på nya hjärtan till måndag men nu ska jag på streetstar och där känns det inte som om man ens ska försöka hålla naglarna hela :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?