Whata sucky friday!

Hejhopp!
SOFIE, with the easy stavning här.
Har varit hemma ett tag nu, först bestämde jag träff med födelsedagsbarnet men hon kunde tydligen inte för att hon skulle vara med her family & sen försökte jag få tag på hanna men den lilla musiktönten kunde inte heller & sen cicci men hennes syrra hade precis åkt nånstans så hon va typ ledsen. Så jag är, totaldissad ensammen & uttråkad. Iallafall tog lite bilder på NO lektionen idag som jag ska ladda upp senare. Har sett att Julia, den förstöraren har döpt om sin kategori till glädjedödaren, hon liksom förstör min image som glädjespridare! Ja ni fattar.
Ska nu ladda ner Bridget Jones Diary, helt lagligt :)

Hörs senare!
/Sofie.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?