vissa borde inte få ha växter!!


och jag är en av dem.

and now to something compleley diffrent...

jag vart i skolan, har kommit hem och druckit varm choklad <33 och gjort klart NOgrejen, ska ha redovisning om levern, ganska äckligt...

igår gick jag på dansen, vi håller ju på med en theater där och jag ska vara typ en ganska stor roll men jag tror inte att jag vill vara det ska nog mejla henne och säga det...

sen på dansen fick jag näsblod så jag kunde inte vara med hela tiden DX DX DX DX men det var jättekul att träffa alla danskompisar, särsilt julia som jag inte hade sätt på jättttelänge <333

nu är det NOplugg som vankas, jag skriver mer sen

maaya <333
Kommentarer
Postat av: Sophie

me maya då.. :P

2010-01-28 / 21:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?