Stressigt!!

Onsdagar e nog den värsta dan för det är SÅ stressigt då (men jag hinner med allt jag tycker är kul) :S

Det börjar med gympa som är okej så länge man inte har vikarie hela tiden!!
Sen rullar dan på...

Men när vi slutar måste jag skynda mig till bussen för att inte komma försent till sånglektionen...
När det är slut måste jag skynda mig hem och äta.

Sen är det bara och pallra sig upp till teatern (som typ alla på dansen tycker är skittråkigt utom jag, som försöker
att göra det bästa av situatuationen :S)
dansen är kul och efter det tar man sig hem (som tur e får jag skjuts av pappa)...

Då är det bara och duscha, plugga och sen gå och lägga sig...

Det är typ vad jag gör!!
Ida hade vi även läx-förhr i engelska (som jag tror gick bra)
franska och massa andra saker till fredag...

så måste någ plugga :P
skriver mer i morgon<33

Pöss
Sophie :)
Kommentarer
Postat av: Ewezi

du har så fin design!

2010-01-27 / 21:48:47     URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?