sorry

ingen dagens outfit idag, pallar inte göra iordning webcamen ;) men jag har ett vitt linne och den rosa tröjan ja köpte i helgen. och jeanstajts.

jag tycker jeanstajts är jobbiga, de åker ner och får häng på mig, DET R INTE SNYGGT! skulle behöva hängslen eller nått, men tillsvidare håller jag mig till långa tröjor och att ständigt dra upp dom :P

annars så är de skola ida SYSLÖJD! hoppas det blir kul, vi här inte samma lärare som i sjuan och hon nya ser lite skum ut men hon är nog bra sophie sa att hon var det

puss och kram skumbanan
mayaa<33
Kommentarer
Postat av: Isa

jaa visst är dom:D men dom är lite jobbiga i bland;)

2010-01-26 / 12:40:17     URL: http://isajohansson.blogg.se/
Postat av: Sophie

håller med dom är jätte jobbiga, men dom e snygga :P

2010-01-26 / 20:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?