Ny design

ja.. nu har jag fixat en ny design eftersom att maya hade gjort nåt konstigt med den förra men den här blev mycket bättre tycker jag (den e mer personlig) Och vi är dom ända som har den!! ;)
igår var jag på ikea och köpte 2lampor till mitt rum en taklampa och en säng lampa den köpta jag lite annat också lite krimskrams idaag ska jag nog inte göra något bara ta det lungt och ha det skönt fast jag ska plugga massor utav matte för jag vill ju inte ha ig på ett till prov (fick ig på förra matteprovet) men de va att undantag har faktist aldig fått ig förutom den gången men nu ska jag har vg eller g går väl också bra:) kanske lika bra att sätta i gång att plugga med desamma japp nu ska jag plugga...
Hejsvejs pöss&kram /Julia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?