mer om streetstar...

hej hej hej hej maya häär jag trodda att jag skrev ett innlägg imorse men det försvann D:
för det första skiitsnygg design jU!!!!! det var ju jättebra att jag pajade den förra xP
aja har varit på streetstar idag också, har ju glömt att berätta vad det är: hela världens bästa hiphop dansre samlas och tävlar och dansar 500 meter från där jag bor :D och för vi som går i skola i solna kostar det bara 100 kr för två dagar, solna kulturskola, där jag dansar, skulle fixa det!
alla är skiitduktiga och det är jättekul att se alla dansa. jag kom dit igår med KSSStröja och det var lite pinssamt men jag han ju inte byta om, dagens outfit är lite mer passande iaf:
hihi gjorde den i powerpoint eftersomatt det inte finns nått paint på datan xD
igår i biljettluckan:

jag: 2 dagar tack, jag går på solna kulturskola
han: eh... okej det blir 200 kr
jag: men..... om man går i skola här i solna kostar det ju bara 100 kr! O.O och jag hade bara 100 spänn
han: men vi har inte nått avtal med dom
jag: men hallå det står ju på nätet
han: eh...
jag: och alla har sagt det
han: men asså det vet jag inte nått om då maste jag kolla med miin chef.......
jag: okeeeej......

låångt senare
han: har du pengar nån gång?
jag: ehh va?
han: jaa jag kan inte släppa in dig för 100 kr
jag: men det stod ju så på nätet!!!!!!!

han pratar lite med sin kompis......
han: okej jag kan vara snäll, jag släpper in dig för 100 kronor
jag: hmm........ tack -.-
och då hade vi missat det bästa så vi kollade lite och sen gick vi hem till julia och åt middag. det var fisksoppa den var jättegod! efter det år vi semlor som åxå var jättegoda och kollade på robinsonfinalen men jag gick hem innan den slutade för jag var trött!
så det var igår och idag var vi där lite längre det var mycke roligare och vi träffade becca från dansen åxå :P
när jag kom hem vid 4 slappade jag lite först och sen har jag städat och pluggat!! det trodde ni inte va??
jag skrev en lista och drog på hör musik och så fixade jag allting så nu har jag:
haha den blev ju spagalfänd i kameran :P så jag fick fixa det och lite av texten syntes inte pga blixten xD
det är vad jag har gjort hoppas ni orkar läsa det  <33
maaya
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?