Mattesnillet! 8)

(Så här ser jag ut nu, täckte över munnen för att mina läppar är torra så att jag har mojsat på idomin)

Tjena mors!
Nu har jag ägnat mej åt mattematiken en väldigt lång stund. Jag fick nästan allt gjort! Förutom tre papper som jag skall ta senare eller imorgon. Vi får se. Det tycker jag var väldigt bra gjort med tanke på att jag knappt hade börjat på det & vi ska ha prov på tisdag. Plus att jag blev klar med hela kapitel 3 tillochmed repetitionsuppgifterna & även tre arbetsbladspapper! Se.. jag är minsann inte så lat ibland. För när jag väl kommer igång, så finns det inget stopp ;) Ska iallafall hjälpa min mammi att göra slingor i sitt hår nu, vi får väll se hur det blir.
Jag återkommer nog underkvällen. Checkade just filmen som laddas ner, står fortfarande 99,9% STÖRT! (har fan stått så i några timmar nu!)
Men ni får ha det så bra så länge!

Puss/Sofie.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?