gamla bilder från mayas paryttaajj

ja så kan det se ut när man har det strässit..
hmm nja inte finaste bilden men den bjuder jag på....
haha FÖRLÅT SOFIE men jag älskar den här bilden!! hahah såå sjukt rolig asså inte på mig...
maayyya och hennes underbart söta lampnalle (jag årkade inte vända bilden)
ojojoj vad gör sophie!?!? hmm det kan man undra...
Den här bilden e sjukt gullig!! <33
man måste ju bjuda på sig själv... det här kanske e överdrivet men aja skitsamma.


pöss&kramisar ha en skön helg imorn tror jag att vi ska till ikea men jag hinner väl blogga lite när jag kommer hem och så kan jag berätta lite om mina underbara köp jag har gjort på ikea..och juste någon dag typ lörda eller sönda tänkte jag skriva liiiittte mer om mig själv asså typ vad jag gillar att göra och lite sånt Kram Julia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?