Gå baklänges och DUNK!

Jag fastnade med foten i en såndär kärra när jag gick baklänges!
Jag råkade göra en väldigt öh... misstolkande gest om man säger så... mot Julia när hon tog mina nycklar. Och så när jag kom på det så garvade jag och vek mej dubbelt så jag var tvungen att ta ett steg bakåt. Rätt in i en kärra som vaktis brukar frakta saker med! Så jag fastnar med foten och lyckas på något sett hamna på golvet! VIPS liksom hucks flux! Sen när jag väl är fälld, utav en kärra som stod still så orkar jag inte hålla upp huvudet en speciellt lång tid så jag dunkar ner det i kakelgolvet typ! Det lät fett ... ihågligt O_o?

Tycker inte ni att jag bemästrar paint helt grymt bra!?

/Suuuufie!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?