... Den som alla har väntat på är äntligen här....

TJENA TJENA MITTBENA!
Kungen här... eller tja iallafall, drottningen.
Såg att Maya nyss mailade över lösenordet & emailadressen för denna lilla blogg.
Så jag skall skapa mej en kategori, samt försöka ta bort den där RSSS ikonen som länkar till gratisdesignen. Inte för att den är ful eller störande, utan för att den som har gratis designen inte skall utnyttja oss & tjäna något på den otroligt stora mödan som vi lägger ner på att skriva inlägg, som tillexmepel nu (a)
Jaja, hursom så ska jag nog strax gå och lägga mej.
Imorgon har vi svenska läxa & spanska läxa, så det blir väll... intressant.


(Gammal bild & munnen är övertäckt för att jag ser ut som en häst när jag ler, gnägg & inte för att jag gör en fjortispouse & med det sagt så vill jag bara säga...)

GODNATT!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?