Äntligen Fredag!!!!

JAAA det är fredag i dag wooohooo :D:D sååååååå sköönntt med helg! :)
idag har det väl inte hät så mycket vi har haft skola och slutade tidigt, ja och igår så skulle jag ha varit barnvakt till Simon&Sara(SoS) men det blev inte så för sara var sjuk stackan har varit sjuk iflera dagar nu, hoppas hon mår bättre nästa vecka.
Har ni sätt nya ica reklamen hahahah den e skitrolig ju xD först trodde jag faktist att det var ginatricot men sen när jag lyssnade på vad dom sjöng och såg att det stod ica så började jag asgarva hah.
snart så kommer min kusin,moster och min kusins tjej/fästmö/fru!!? aja men dom kommer iallafall och så ska vi käka middag och ha lite trevligt...nu ska jag nog städa upp lite i mitt rum för man vill ju inte att det ska se ut som ett bombnedslag när man får gäster.
XoXo Julia <33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?