wtf??

Användarnamn och lösenord krävs för servern gabbiesk.blogg.se på gabbiesk.blogg.se/.

Varning: Den här servern begär att du ska skicka ditt användarnamn och lösenord på ett sätt som inte är säkert (grundläggande autentisering utan säker anslutning).

kommer det här upp på er också???

vem fan är gebbiesk??

hans sida är ju förihelvette helt vit D: men man kan ju komma im på blogggen ändå så jag fr nog be mina datanördiga kompisar julia och sofie att fixa XD ajaj annars gick det bra med barnvakten jag skriver senare nu målar jag naglarna ;D

//maaya

Kommentarer
Postat av: jennifer

Sv: Tack så jätte mycket! Följ mig gärna :)

2010-02-02 / 19:33:45     URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?