Sjuk dag!

Dan börja med att jag gick försent hemmifrån och sen kom aldrig bussen!!! Så jag fick typ springa till tunnelbanan (men som tur e kom jag i tid...)

Sen när vi skulle gå in till matte-provet stötte jag till en stol och det blev värsta domino effekten för den stötte till en stol som stötte till en stol som stötte till yttligare en stol!!! och alla stod bara med oppen mun! och sen börja jag+några till as garva!

matte provet gick ganska bra och annars hände det inte nåt speciellt konstigt resten av dan...

Och nu efter musikalen gick jag med fyra andra, och vi var hur flummiga som helst och gick runt och skrek/sjöng dom konstiga låtarna utan nån mening som vi sjunger på musikalen...

Sen när vi kom fram till ett ställe där vi skulle gå åt olika håll stod vi där i ca 20 minuter och sjöng alla möjliga låtar för dom som gick förbi...
och sen på nåt konstigt sett börja vi kasta snö bollar på varandra och en av dom kasta en snöboll rakt i mitt ansikte och på nåt konstigt sett lyckades halva snöbollen komma in i min MUN!

Allt från mig för idag! -.-

Take care (måste komma in i engelskan det e plugg time)
Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?