morgostund har gold i mun!! :D

hej hej det är maya the best här! nu tänkte jag göra ett litet blogginlägg innan jag drar up med indi!! ni tänker kanske: varför går hon inte till skolan? jo därfr att vi inte har någon hemkunskap så vi börjar 12.40 idag! det passar mig väldigt bra. nu ska jag plugga lite, sen ska jag fortsätta med en grej som jag har hållt på med ett tag nu här på morgonkvisten! jag säger inte vad det är ännu, men ni ska få en ledtråd: jag mår lite illa nu av den fräna lukten XD ahah det får nu fundera på...

sen tänkte jag gå runt rstasjön med indi, det ska bli skönt. ååh jag måste hitta min kameraladdare för nu är den borta -.- såatt jag kan visa bilder :)

ajaj nu ska jag gåå

puss maaya


för att bildlösa inlägg är tråkiga:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?