barnvaktsdagssss!

hej hej hej nu har jag kommit hem frn skolan och ätit lunch, vi skutad innan lunch så jag åkte hem och åt istället. det var blodbudding i skolan, har ni någonsin läst på innehållet på blodpuddingpaketet? själv har jag slutat att äta blodpudding senan länge men till alla ni som fortfarande äter det kan jag råda er att inte läsa det!!
så jag åt gårdagens typ köttsoppa som mami hade kruddat lite extra och det blev skiitgott :D <3

nu ska jag packa väskan och hämta john och nina och sitta barnvakt för första gången O.O hoppas verkligen verkligen att det ska gå bra, att hon inte sättar sin ser och brjar gråta eller nått!

detta ska jag ha med mig:

vantar( det är kallt ute när man drar barnvagn)

  • vantar ( det ä kallt ute )
  • mössa ( samma orsak )
  • kamera ( 4 la bloggich )
  • russin ( ifall dom blir sura och jag behöver muntra upp dom )
  • NObok ( om jag får til över kan man ju plugga lite :P )
  • nycklar ( så jag kommer in o.o )
  • vaselin ( obligatoriskt )

tja det var det!

blogg you later XD

maaya

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: JAG VILL MED HA DOM! :p

2010-02-02 / 16:57:20     URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; heh tror faktist det jag med..man är ju van vid att se honom som basketnissen hehehehe

2010-02-02 / 17:18:30     URL: http://hadiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?